Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

WSCHOWA. Spółka Komunalna we Wschowie uruchomiła dla mieszkańców Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów

Karolina Bodzińska
Karolina Bodzińska
Od kilku dni mieszkańcy Wschowy, aby sprawdzić zużycie wody czy przejrzeć historię odczytów wodomierza mogą skorzystać z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. To ostatni etap informatyzacji spółki.

Od kilku lat Spółka Komunalna we Wschowie w porozumieniu z kilkunastoma przedsiębiorstwami z dziewięciu powiatów wdraża system informatyczny. W pierwszym etapie w całym mieście wymieniono wodomierze na wodomierze pozwalające na zdalny odczyt danych.

- Już zdalny odczyt wodomierzy był dużym udogodnieniem dla mieszkańców. Nie musieli już czekać na wizytę inkasenta. Pod ich dom podjeżdża aktualnie samochód i dane odczytywane są zdalnie – mówi Piotr Dziełakowski ze Spółki Komunalnej we Wschowie.

Ostatnim etapem tych działań jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które właśnie zaczęło działać.

- Każdy mieszkaniec, który ma podpisaną umowę ze spółką na dostawę wody, może skorzystać z serwisu. Aby sprawdzić stan należności, obejrzeć wystawione faktury za wodę lub przejrzeć historie odczytów wodomierza wystarczy tylko zalogować się do swojego konta. Najpierw jednak trzeba pobrać pakiet startowy czyli login i hasło. W tym celu trzeba przyjść osobiście do biura działu wodociągów i kanalizacji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 – dodaje Piotr Działakowski.

od 12 lat
Wideo

Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wschowa.naszemiasto.pl Nasze Miasto